Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy poczuje róznice miedzy i3-4130T a i5-4440S siedzac w win

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy poczuje róznice miedzy i3-4130T a i5-4440S siedzac w windows w IE i na youtube?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 26 Apr 2014 14:28:36 -0500
"Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@gmail.com> wrote in message 7c27115d-5d13-475f-a3b9-9db6919447ca@googlegroups.com">news:7c27115d-5d13-475f-a3b9-9db6919447ca@googlegroups.com...
o ile jeszcze nie jest za pozno:

Nie, nic jeszcze nie kupilem... Wciaz sie waham czy kupic mu
cale nowe pudlo w sklepie czy wybebeszyc pudlo jakie ma
i sprzedac wybebeszone czesci...

wez Apu od AMD, w wydajnosci biurowej takie jak i3
(mniej-wiecej), duzo wygodniejsza grafika przyda sie
do zarowno jakichs starszych (ale tez I nowszych) gierek
(zwyklych badz flashowych) jak rowniez do stron internetowych etc.

Jakos mam ostatnio awersje do wyrobów AMD...
Kupilem sobie ostatnio laptopa z jakims tanim AMD na pokladzie
i tragedia pod Windows 8 - slimacze tempo. Jak bedzie okazja to
sprawdze co tam w tym laptopie siedzialo bo sam jestem ciekaw.

Zamiast tandemu SSD + HDD wez SSHD (no, chyba ze kumpla
stac na toto pierwsze)- sshd to taki dysk twardy z wbudowana
pamiecia (z reguly 8 gb) robiaca za cache'a, najczesciej uzywane
pliki sa tam ladowane (nie potrzeba do tego sterownikow etc)-
w zwyklym uzytkowaniu nie odczuje sie roznicy miedzy tym
a ssd+hdd kompletem (oczywiscie, jesli trza bedzie zaczac
obrabiac duze pliki to juz roznica bedzie widoczna).

Tak, SSD to osobna bajka i zawsze mozna sie nad tym pózniej zastanowic.