Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ergonomiczne myszy "pionowe"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ergonomiczne myszy "pionowe"
From: "Art" <wlastiWYWAL@op.plWYWAL>
Date: Wed, 23 Apr 2014 22:16:28 +0200

Wyrzuć mysz przez okno, trackpoint rządzi:

chmm - do trackpointa trza się dłużej przekonywać...
ma w T60ce tą czerwiną łechtaczkę - i jakoś nie za często używam...

co do pionowej myszy - kupiłem na próbę jakąś chińszczyznę tak koło 2008 roku
I ZA NIC bym jej nie oddał - nadgarstek codziennie mówi mi DZIĘKUJĘ -
za to że nie musi przekręcać się na płasko - a może pracować w pozycji znacznie bardziej naturalnej...

niektóre - takie dużee myszy naśladują nieco pionowość - ale nie do końca o to chodzi - w pionowej rzeczywiście chwyta się to narzędzie jak młotek czy uchyt pistoletu -
mi bardzo odpowiada - ale mój noNejm kosztował 80 zyli
a te wypasione widze znacznie droższe -

z tego co widze ta niby orto mysz - to za wiele nie ma wspólnego z pionowością nadgarstka -
ta
http://www.evoluent.com/index.html

jest bardzo podobna do mojej - pewnio moja to jaki klon...

ergo - ja jestem bardzo zadowolony - i polecam!!!
przyzwyczajanie trwało jeden dzień!