Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Wed, 23 Apr 2014 11:14:19 +0200
Dnia 2014-04-18, o godz. 20:20:31
elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):

> Faktycznie. Moze troche przesadzilem z tym wymieraniem. Niemniej
> jednak w przypadku wiekszosci producentow sa to pojedyncze modele na
> wypadek, gdyby ktos takiego czegos szukal. Bo na codzien jednak
> nieporownywalnie czesciej uzywa sie upsow z typowym komputerowym
> wtykiem i takie mozna spotkac w wiekszosci miejsc i kupic 'z
> defaultu'. Np. klasyczne kremowe APC, jeszcze sprzed przejecia firmy
> przez Schneidera, to autentycznie nie wiem, czy w ogole byly jakies z
> gniazdem Schuko :).

Wszystko zależy na jaki rynek to jest kierowane. Np. w USA większość
UPS-ów ma "zwykłe" gniazda. We Francji poza modelami do szaf z kolei
dominują gniazda okrągłe i APC robi na ich rynek warianty z takimi
gniazdami właściwie w każdym modelu. Czemu w PL dominują akurat takie a
nie inne - nie mam pojęcia. Niemniej nie ma problemu z zakupem u nas
wariantu z gniazdami okrągłymi. Mam w jednym miejscu sztukę rackowego
APC (niestety nie pomnę modelu - któryś Smart 2U). Ma właśnie okrągłe
gniazda - był kupowany około półtora roku temu do sprzętu
telekomunikacyjnego i kupiliśmy od ręki.

Zdrówko