Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Producent kłamie w specyfikacji? Sam już nie wiem:(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Producent kłamie w specyfikacji? Sam już nie wiem:(
From: TOMASZEK <tomaszek1983@fuck.onet.pl>
Date: Tue, 22 Apr 2014 19:54:19 +0200
Jest sobie płyta główna, którą chce kupić:
http://asrock.com/mb/AMD/960GC-GS%20FX/?cat=CPU
Lista procesorów jest imponująca, wszystkie wspierane od pierwszej wersji biosa?!? Procesor, który chce wsadzić do niej też jest obsługiwany ( Athlon X2, BE-2400(ADH2400IAA5DO) )
Płytę można trafić nową z gwarancją, ale... poczytałem to:
http://en.elektroda.pl/rtvforum/topic2757246.html

Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć tym rewelacjom. AsRock aż tak "poleciał w kulki" czy gościu nie umie sobie poradzić z tematem. Problem nie został rozwiązany, w sumie nie wiem co myśleć....

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp