Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 18 Apr 2014 13:02:10 +0200
Dnia 2014-04-18, o godz. 11:52:35
elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):

> Bo mityczne sprzataczki podlaczaja sie z odkurzaczami gdzie popadnie
> i patrzy na nie okragly ksztalt swinskiego ryjka ;)

Ty się zając śmiej... ;-)
Mityczne jak mityczne ale ~18 lat temu (w czasach Novella 3.11)
zastanawialiśmy się czemu przy braku prądu wszystko ładnie się zamyka i
tylko jeden z serwerów losowo zalicza pad jakby mu prąd odcinało
heblem. Testowaliśmy wszystko i było OK. A jak nikogo nie było w pokoju
z maszynami - najczęściej w weekendy - to czasami pad występował.
Tajemnicę odkrył kolega który w tymże pokoju pod biurkiem odsypiał w
sobotę imprezę - bliżej mu było do firmy niż do domu. Namierzył
sprzątaczkę która jak padłą prąd to robiła sobie kawkę bo to i ciemno
po korytarzach i odkurzacz nie działał. Nie wiem do tej pory jakim
sposobem doszła że w UPS-ie jest prąd. I wyciągała wtyczkę od serwera z
UPS-a po czym włączała tam czajniczek. Jakby mi kto to opowiadał to bym
nie uwierzył - ale czajniczek podpięty do UPS-a widziałem. Takiego
właśnie ze zwykłymi gniazdami.

Zdrówko