Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewn

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Fri, 18 Apr 2014 11:13:44 +0200
Pytanie trochę retoryczne, money turns the world around ;-)
Ale mnie wq...., że jak mam kabel z koniczynką, to akurat potrzebuję kabla IEE,
lub na odwrót.
I jeszcze niektóre zasilacze mają "ósemki", ale o tych nie mówmy (dla przykładu mam dwa dosłownie identyczne switche Planet, z których jeden ma zasilanie ósemką, a drugi IEC). Mam już głeboką szufladę kabli (230V) i zawsze mi czegoś brakuje (no teraz rzucam q.....i, bo potrzebuję podłaczyć laptopa do wyjścia UPS-a, a oczywiście to dwa różne standardy q... ich mać). Uff, ulżyło ;-)))