Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] patent na podłączenie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] patent na podłączenie dysku
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Thu, 17 Apr 2014 08:08:08 +0200
Po głębokim namyśle tusk, donald tusk napisał w środa, 16 kwietnia
2014 19:16:

> o taka:
> http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-ide-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html
> Ktoś ma i może coś napisać?

        IMHO stacja dokująca jest dobra wtedy, kiedy chcesz coś
permanentnie do niej wkładać i wyjmować. Do zastosowań stacjonarnych
raczej szukałbym czegoś takiego:
http://www.ceneo.pl/Obudowy_kieszenie_i_adaptery_HDD;szukaj-dysk

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.