Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Napęd i mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Napęd i mysz
From: Tata <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl>
Date: Sat, 12 Apr 2014 15:50:10 +0200
Witam uprzejmie

Posiadam tablet FunTab 10.1 i chciałbym podłączyć do niego zewnętrzny napęd DVD, żeby oglądać filmy z płyt DVD. Chciałbym do posiadanego tabletu podłączyć też mysz, problem w tym, że jest tylko wejście mikro USB. Tablet posiada też złącze HDMI i HOST, ale w 3 sklepach powiedziano mi, iż do mojego tabletu nie da się podłączyć zewnętrznego napędu DVD. Czy istnieje jednak możliwość podłączenia zewnętrznego napędu DVD i myszy, oraz ewentualnie jak to zrobić?

Z poważaniem
MJ