Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Adapter ATA & USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Adapter ATA & USB
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 07 Apr 2014 22:39:31 +0200
W dniu 2014-04-07 21:57, Grzegorz pisze:
mam zamiar kupić taki oto adapter [
http://allegro.pl/adapter-usb-to-ide-ata-2-5-3-5-sata-ak99a-i4118459029.html
] , czy ktoś z was miał możliwość katowania tego sprzętu , bo chcę się
zapytać czy to w ogóle działa i czy nie wysyła dysków na tamteń świat ??

ps. nie mam możliwości podłączenia dysku ATA do płyty głównej

Poszukaj może wersji z USB 3.0, ten sprzęcik mam, nie wiem, czy tej samej firmy, lecz jakiś czas temu wsiąkł mi zasilacz (podejrzewam jedną osobę, ale nie udowodnię). Bez zasilacza działają dyski 2,5", 3,5" działają, jak podłączę pod drugi - komputerowy ATX.