Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 5 Apr 2014 04:27:06 +0200
Dnia Fri, 4 Apr 2014 23:30:04 +0200, maX napisał(a):

(ciach…)

> Chyba każda płyta pod DDR2 ma przynajmniej 1 IDE.

Tu bym się tak nie rozpędzał.

> Jeśli wystarcza integra (czyli wydajność nie jest istotna) to - skoro w
> poprzedniej płycie uwalony jest tylko PCI-E x16 - zamiast nowej płyty do
> starej dokupić grafę na PCI-E x1 lub PCI?

Szczególnie tych grafik z PCI-Express x1 to taka dostępność wszem i wobec,
że tylko wybierać. Zresztą sensowną grafikę na PCI znaleźć, to też nie takie
na pstryk zadanie.

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]