Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo R500 i problem z grafiką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo R500 i problem z grafiką
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 1 Apr 2014 10:13:01 +0200
Dnia Mon, 31 Mar 2014 21:30:42 +0200, Adam napisał(a):

> Niedawno widziałem go w środku. Był bardzo czysty.
> Jednak nie zaglądałem mu pod radiator - może ktoś go czyścił (maszynka
> poleasingowa), ale albo nie podnosił radiatora (a w zasadzie płytki hot
> pipe), albo nie wymienił pasty na nową.
>
> Zresztą grafiki Intela chyba nie grzeją się tak mocno, jak ATI (w tych
> samych modelach).
>
> Udało mi się uzyskać fotkę fragmentu monitora:
> http://fotserv.pl/upload/1396293701-uszkodz_obraz.jpg
>
> "Rozsypane" ideogramy widać najlepiej na lewo od adresu strony. Także
> belka u góry (Happy Tale - Mozilla Firefox) - tło jest w paski, na prawo
> [...]
(ciach…)

Problem występuje jak rozumiem nie tylko w Firefoksie? Bo ten ostatni, jak i
Thunderbird, nie muszą pracować na przegrzewającej się grafice, żeby im się
interfejs kaszanił. Vide:
http://s4.ifotos.pl/img/Mozilla-F_exhrnps.png
http://s6.ifotos.pl/img/Thunderbi_exhrnpa.png

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]