Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Mar 2014 14:08:47 +0100
Dnia Tue, 11 Mar 2014 22:01:21 +0100, maX napisał(a):

(ciach…)
> Choć wymiana całej platformy oznacza równiez reinstalację windows (wymiana
> samego CPU lub GPU nie).

Niekoniecznie, choć jest niezerowa szansa, że operacja się powiedzie, tylko
pacjent zejdzie. Przerzucałem konfiguracje z płyty z P35 na P55 i okienka
się podnosiły bez problemów.

(ciach…)
> O kupnie 290X nikt nie pisał. Jeśli procesor będzie 4-rdzeniowy to można
> wziąść Geforce (Mantle na razie jest tylko w BF4, inne gry go nie obsługują,
> chyba że siostrzeniec gra tylko w BF4).

Jak to szło:
„- Mogę to wziąść?
- Tak, możesz to braść.”
:)

[ Saying things doesn't make them true.                                    ]
[                                                           ("House M.D.") ]