Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Thu, 20 Mar 2014 10:48:33 +0100
nadir nabazgrał(a):

Ciekawe bo jeszcze się nie spotkałem z czymś takim chyba że producent
zrobił własny model pod siebie.
Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy zwą slim a drugi ultraslim. Tak przynajmniej twierdzi góglarka, i jestem skłonny jej uwierzyć bo sam się na to naciąłem.

Przynajmniej jakiś konkret a nie wyzywanie od idiotów ...

Ciekawe jak ma się to w praktyce bo prywatnie do tej pory nie miałem nigdy problemów z wymianą napędu w lapku bo wszytkie pasowały oprócz starego della gdzie napęd był już we własnej ich kieszeni wymienialny na barterię. Nawet jeśli są to dwa rodzaje to podejżewam że ramka z przejściówką na HDD też może występować pod dwoma formatami i nie stanowi to problemu z montarzem drugiego dysku zamiast napędu a to jest tematem rozmowy.

Tak samo jest z dyskami że są zwykłe i slimm ale też na razie wszędzie pasują oba formaty ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl