Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa do dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa do dysku
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Tue, 18 Mar 2014 06:52:09 +0100
Rozumiem o czym piszesz, bo podobnie szukałem obudowy do dysku 750 GB.
Pamiętaj, że dyski są bardzo różnie formatowane i ta "przejściówka" musi to
wszystko zrozumieć.
Dla porównania taka najtańsza obudowa:
www.amazon.com/gp/product/B001Q2AZPQ/
pracuje bez zastrzeżeń z dyskiem 750 GB, natomiast był problem mechaniczny, bo nie każdy dysk tam wygodnie wchodzi (ta obudowa jest bardzo mała i ciasna i OIDP jest kłopot przy dysku Seagate, a Hitachi i WD wchodzą gładko).

-----
Dalej nie rozumiem w czym ma być problem techniczny, tutaj faktycznie omyłkowo podałem link do ATA, ale przy SATA też to piszą i dalej nie wiem, czemu moja stara badziewna przejściówka IDE/SATA2USB działa z każdym dyskiem jaki dotychczas miałem, największy miał póki co 500GB, a ta obudowa ma jakiś problem skoro to zwywkła przelotka w pudełku.