Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast Pentium D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast Pentium D
From: "ww" <ww@o2.pl>
Date: Fri, 7 Mar 2014 08:27:44 +0100

Użytkownik "zil0g" <zil0g@megapolis.prl> napisał w wiadomości news:1394135994_pcp$zil0g@cyberdyne.pl...
*ww* wdusil[a] knefle:

Chciałem komuś dać taki komputer w prezencie. Zainstalowałem system,
potestowałem chwilę i poszedłem kupić najtańsze core2duo. Chodzi to 3
razy szybciej. Ale co kto lubi.

Jak dla mnie roznica jest na poziomie 15-20% przy tych samych testach co powyzej.
PentiumD 930 presler 3GHz vs IC2DUO E660 (szybszy dysk z 8MB)

Może to nie jest tylko kwestia procesora. Wśród znajomych takie komputery są dosyć popularne bo zaprzyjaźniona firma je rozdaje co jakiś czas kiedy wymienia na nowe. Czasami muszę coś na tym zrobić i po kilku minutach mam dość. Dla mnie różnica jest kosmiczna.