Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Technicolor TC7200

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Technicolor TC7200
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sat, 29 Mar 2014 11:02:08 +0100
Dostalem od UPC zamiast modemu Motoroli ruter Technicolor TC7200.

/dobra, pochwalilem sie, jakby bylo czym/

Poniewaz wczesniej mialem swoj ruter wpiety w modem, wiec, zeby nie konfigurowac wszystkiego od nowa po prostu WAN mojego rutera wpialem w switch rutera od UPC...

Nieswiadom tego, ze przy okazji sie zabezpieczylem...

...czy to normalna praktyka UPC ze ich modem jest...

...pozostawiony z domyslnym loginem i haslem?

Po ostatnich "aferach" z podmienianiem DNS-ow w ruterach przez dziure w firmware /czy tam backdoor/ to takie domyslne haslo nie powinno miec prawa bytu.

Nie wiem jeszcze, czy moge sie z zewnatrz zalogowac /z internetu/ ale skapa ilosc opcji w Technicolor TC7200 nie pokazuje, zeby byla jakas kontrola nad tym czy mozna zabronic dostepu administracyjnego w jakikolwiek sposob.

Ktoś ma ichnie rutery tez pozostawione z domyslnym haslem?
Taka maja "polityke"?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg