Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Duży laptop - im większy tym lepiej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Duży laptop - im większy tym lepiej
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Thu, 27 Mar 2014 09:31:03 +0100
Dzięki za wszystkie rady. Ostatecznie trzeba jednak było mocno przyciąć budżet, dlatego zdecydowałem się na tego oto Samsunga:

http://www.agito.pl/laptop-samsung-series-3-np350e7c-s07pl-2251-679769.html?attr=1-614

Zamówienia jeszcze nie złożyłem, więc jakby miał jakąś straszliwą słabość czy wadę, o której w opisach ani słowa, to proszę o info ;) Trochę się wahałem czy procesor Intel Pentium B980 to dobry wybór A.D. 2014, bo kojarzy mi się z bardzo leciwymi konstrukcjami (sprzed serii i3/i5/i7), no ale to jest dość nowy procesor (z 2013 r.) i widziałem testy porównujące jego wydajność z jakimś "cenowym odpowiednikiem" z linii i3 (czy nawet i5) i były bardzo porównywalne. W sumie to trochę mnie to skołowało, bo teraz to już nie wiem, w czym tkwi sedno różnicy pomiędzy takimi nowymi prockami Pentium a linią i3/i5/i7.

Pozdrawiam,

latet