Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] komputery poleasingowe Dell , HP itp.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] komputery poleasingowe Dell , HP itp.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 24 Mar 2014 23:58:35 +0100
Dnia Mon, 24 Mar 2014 20:35:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

> To następnym razem zadaj pytanie otwartym tekstem.
>
> Ma jakieś problemy przy zwalnianiu pamięci.
> Rzuca się to w oczy w kompach które chodzą non stop.
> Jak włączasz na kilka godzin i wyłączasz po pracy to
> faktycznie nie zauważysz. Po kilku dniach pracy kompa widać
> że  zaczyna brakować pamięci, strasznie mieli pamięcią
> wirtualną i system tak zwalnia że pozostaje tylko reset.

Dobrze, że moje o tym nie wiedzą (tak - chodzą 24/7). Na jednym owszem - z
czasem coraz więcej konsumuje usługa audio, ale jest to związane z
poronionymi sterownikami Creativea do X-Fi, a nie Windows samym z siebie.
Tyle tylko, że do restartu usługi, to ja wcale nie potrzebuję restartu
komputera. :)

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]