Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] ruter, zamiana - 5 km do centralki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] ruter, zamiana - 5 km do centralki
From: "Adamos" <adamziel@o2.pl>
Date: Tue, 18 Mar 2014 12:29:52 +0100
Witam
Chcialbym zaminic livebox'a, tzn. oddac go Orange, bo po co placic 10zl co
miesiac. Tylko zastanawiam sie jaki ruter wybrac? - livebox chodzi mi bardzo
dobrze, tzn. stabilinie i nie zrywa polaczen - predkosc linii 1mb, choc
teraz maja mi podniesc do 10mb. Jak napisalem w tytule - do centralki mam
daleko, choc linia chyba jest stabilna i dosc mocna.
Zastanawiam sie miedzy popularnymi ruterami Tp-Link a Pentagram, np.
Cerberus - kiedys mialem modem Pentagram i dobrze stabilinie dzialal. Cena
100 - do 150zl. Co polecacie? Dzieki. Aha, co do laczenia domowego, bedzie
to dzialalo bezprzewodowo, do 2 laptopow - dwupoziomowo, domek
jednopietrowy - choc to juz chyba mniej wazne, przy dzisiejszym postepie
technologicznym - zazwyczaj wszystko chodzi.

pozdrawiam