Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wspolny katalog z ograniczonym podgladem.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wspolny katalog z ograniczonym podgladem.
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Wed, 12 Mar 2014 22:56:31 +0100
Dnia Wed, 12 Mar 2014 19:25:20 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):

> Zdefiniuj "widzieć pliki" - widzieć ich nazwy, czy zawartość?

ja mam robic z plikami co tylko mi sie zachce, a oni w sumie zawartosci nie
musza ogladac (w koncu sami je wrzucili).

z tym, ze nie wspominalem, ze ja tez mam im udostepniac pliki. byc moze w
katalogach im stworzonych, albo wszystkim w jednym katalogu z prawami na
poziomie plikow, aby kazdy widzial tylko pliki sobie przeznaczone.

--
jg