Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem - ekran zewn.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem - ekran zewn.
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 11 Mar 2014 15:56:25 +0100
Sawesk pisze tak:

> Mam też zewn. monitor i podłaczam go czasem do tego laptopa.

przez vga czy hdmi?

> Ostatnio coś się stało i na laptopie obraz jest ok ale po
> podłączeniu monitora zewnętrznego obraz jest na nim ciut
> przesunięty  w lewo (tzn. np. nie widzę poprawnie lewej strony
> ekranu

> Da sie to jakos wyregulowac automatycznie?

Nic na to nie poradzisz bo winda raz będzie dobrze a raz źle pokazywać
obraz jak jej czapka stanie. Będziesz musiał ganiać za obrazem lewo
prawo.

Pozostaje naciskać AUTO na monitorze albo jeśli nie chce Ci się wstawać
do monitora to myszą zmniejszasz rozdzielczość na chwilę po czym
wracasz do poprzedniej.

--
Piter