Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast Pentium D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast Pentium D
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Wed, 5 Mar 2014 10:39:15 +0100
Maciek nabazgrał(a):

W dniu 2014-03-05 09:34, Chris pisze:
Do maila czy www nie potrzeba 17" całkiem wygodnie siedzi się na 10"
a są  tablety 13" (ps. kolega właśnie taki sprzedaja za mniej niż 500zł)
Filmy pewnie się kiepsko ogląda na tym 17", a Ty chcesz to zmienić
jeszcze na coś mniejszego?? Z tym mailem i www na 10" się zgodzę, pod
warunkiem, że wyrzucisz ze zdania "wygodnie". Da się nawet na komórce,
tylko co z tego :-)

Ja oglądam filmy na TV a jak potrzebuję coś zobaczyć w domu na YT i siedzę na tablecie to klikam połączenie WiFi Direkt z TV i to co jest na tablecie leci na TV :) Co do @ czy WWW na tablecie dalej utrzymam wygodnie bo leżąc w łóźku wygodniej mi trzymać tablet niż laptopa :)

A teraz na temat, jak kasy brak to może kupić drugą płytę za 50-100 zł a nie wymieniać całego kompa na kolejne za przeproszeniam gówno bo dalej będzie to staroć do tego mało wydajna, jak już coś brać to odłożyć troszkę klasy i kupić coś sensowengo i nowego przynajmniej technologicznie. Takie polizingowe szroty to się kupuje dla sekretarki albo księgowej bo im leszego złoma nie trzeba.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl