Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast Pentium D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast Pentium D
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Wed, 05 Mar 2014 09:23:51 +0100
W dniu 2014-03-05 07:45, Przemysław Ryk pisze:
> Zanim w cenniki się wleci, to warto jednak by było poznać, jaki jest budżet
> na takowy zakup oraz jakie (i o ile) podzespoły mają zostać zutylizowane ze
> starego sprzętu.
Wyleci na pewno płyta główna, ciągnąc za sobą procesor, pamięć (DDR) i
kartę graficzną (AGP). Zostanie obudowa z zasilaczem, dysk (SATA), jeśli
nowa płyta będzie miała złącze PCI, to może jeszcze zostanie drugi dysk
i nagrywarka (oba urządzenia ATA) - gdzieś mi się wala kontroler ATA na
PCI.
Czyli w sumie taka trochę rzeźba dla idei, ze względu na budżet, który
powinien być jak najmniejszy, choć nie został jakoś wybitnie określony.
Pewnie z 500 zł się znajdzie, ale jak trzeba będzie dodać jeszcze 100,
to pewnie też się znajdzie, aczkolwiek za bardzo bym się nie rozpędzał :-)

--
Pozdrawiam
Maciek