Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 2,5 vs 3,5 cala

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 2,5 vs 3,5 cala
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Mon, 3 Mar 2014 11:55:34 +0100
JDX nabazgrał(a):

On 2014-03-03 08:52, Chris wrote:
[...]
Niestety dalej pleciesz bzdury , SATA 2 i SATA 3 są kąpatybilne i jedyny
problem może występować z SATA 1 o którym  wemacie nie ma mowy.
Co to znaczy, ze są "kąpatybilne"? :-D Że wtyki i gniazda są takie same?
:-D To nie wszystko. Jeśli połączysz kontroler SATA III z urządzeniem
SATA III za pomocą kabla SATA II to prawdopodobnie nie uzyskasz pełnej
przepustowości SATA III. To tak, jakbyś użył skrętki kategorii 3 do
połączenia współczesnych urządzeń sieciowych.

Własnie uzyskasz, różnica jest na poziomie sprzętu a nie kabelka, kabelek spełnia oba standardy.

Wersja referencyjna jest tak samo wykonana zarówno dla SATA 2 ajk i 3 a
to że jakaś firma zrobiłą sobie otulinę z tytanu to już jej sprawa..
Nie mam pojęcia jak wykonana jest "wersja referencyjna", ale np. kable
SATA III dostarczane z płytami Asus-a są inaczej wykonane niż stare
kable SATA Asusa.

Oglądałem tego tysiące i nie widzę różnic poza kolorem żeby łatiej trafić w gniazdo na plycie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl