Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer nie startuje po wyjęciu dodatkowego dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer nie startuje po wyjęciu dodatkowego dysku
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sat, 1 Mar 2014 12:04:49 +0100
"Gotfryd Smolik news" napisał:

 Partycja bootująca i partycja systemowa to mogą być dwie różne partycje,

"R: Tape loading error" ;->
Dla uściślenia: partycja *systemowa* to (wbrew nazwie) nie jest ta, na której jest zainstalowany *system* i gdzie znajduje się katalog Windows. Wg pokręconej logiki Microsoftu nosi ona nazwę: partycja *rozruchowa*. Natomiast ta, którą Ty nazywasz bootującą i która zawiera m. in. pliki NTDETECT.COM, ntldr i boot.ini, potrzebne do *rozruchu* jest (wg tej samej logiki) partycją *systemową*. Wiem, że bez sensu, ale nie ja to wymyśliłem ;->
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/what-are-system-boot-partitions#1TC=windows-7

JoteR