Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] SSD 3,5 vs 2,5 cala

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] SSD 3,5 vs 2,5 cala
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 1 Mar 2014 11:44:16 +0100
Witam.
Zastanawiam się nad przesiadką systemu na dysk SSD i stnąłęm przed
dylematem jaki dysk nabyć drogą kupna.
Przeglądając ceny zauważyłem iż podobne dyski 2,5 cala są tańsze od ich
odpowiedników 3,5 cala. Czy mogę bez żadnej szkody dla siebie i dysku
wsadzić taki dwuipół calowy wynalazek do kompa stacjonarnego?
No i zasadnicze pytanie, skąd bierze się różnica w cenie pomiędzy dyskami
2,5 a 3,5 cala?
Na logikę biorąc nie powinna ona występować (no może minimalna jeśli chodzi
o ilość materiału zużytego do produkcji tych drugich).
--
...::: WISKOLER :::...
Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w

  • [PECET] SSD 3,5 vs 2,5 cala, ...:::WISKOLER:::... <=