Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 16:42:19 +0000
On 23/02/2014 13:00, Santana wrote:

Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz
miał kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :)

Przy rozbudowach czy też składaniu nowych kompów zawsze testuję je jakiś czas także mam okazję. Sam mam konfig adekwatny do potrzeb (Q9300 na MB z LPT - potrzebuję do pracy), choć grafikę świadomie ze względów ekonomicznych mam słabą. Do grania nadaje się conajwyżej w CMR2 co czasem robię - jest jeszcze kilku dinozaurów co grają w to w sieci np. nudząc się w serwerowni. ;D

A co do salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego
nie przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do
grania :P

Jakbym miał przeznaczyć pokój tylko na jakąś rozrywkę (cokolwiek by to nie było) to na pewno nie na granie w gry komputerowe. Tym bardziej, że gram rzadko. Już prędzej akwaria, bilard albo siłka. Na razie na hobby to mam duży garaż, a salon sprawdza się w roli "gralni" i kina domowego znakomicie. :D

A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci
starsze od Ciebie ;D

Good4U. ;D
Emeryt? To tłumaczy skąd masz tyle czasu na granie, że aż potrzebę osobnego pokoju. ;D

A tu się zgadzam :) Komp do grania mieszka od około 10 lat  w Chieftec'u
Big Tower. Straciłem rachubę ile konfiguracji już w nim było a dalej
solidny jak ruski czołg. A jaka wygoda z kółkami, zwłaszcza przy jego
ciężarze.

Kiedyś planowałem upchać Amigę do takiego, ale pjawiły się obudowy Elbox.

Drugi komp siedzi w CoolerMaster Cavallier. Nie taka solidna
jak Chieftec ale spokojnie daje rade i bez wątpienia jest ładniejsza :)

:D
--