Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Tue, 18 Feb 2014 08:51:51 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 17 Feb 2014 15:39:48 +0100
is the real date, nadir <none@hell.org> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>Teraz może tak, ale wcześniej jak ktoś czegoś szukał na grupach i
>dostawał odpowiedzi typu NTG, albo użyj google, no to użył i wyszło mu
>że są mniej "faszystowskie" miejsca w sieci i przeniósł się na nie.

Tak, odpowiedzi typu "użyj google" zawsze lekko podnoszą mi ciśnienie.
Pytanie o to czy o tamto to jest tylko jeden powód dla którego piszę
na newsy, drugim jest kontakt z ludźmi. Oczywiście, pewnie
korporacyjny automat znajdzie mi odpowiedź szybciej, ale z
korporacyjnym automatem nie da się nawiązać rozmowy, pogadać o
przysłowiowej d... Maryny, zejść zupełnie z tematu i dowiedzieć się
czegoś zupełnie nowego, rzeczy które albo nigdy nie pokażą się w
wynikach szukania w guglu, albo po prostu nie zwróci się na nie uwagi.
I racja, przez takie odpowiedzi nagania się klientelę
społecznościówkom i robi złą prasę newsom.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.