Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 10:17:09 +0100

Czy ktos moze potwierdzic moje obliczenia? Posiada ktos mozliwosc
zmierzenia zuzywanego pradu na poszczegolnych platformach?
Jedyne co jest mega istotne to k.graficzna, ilosc ram i CPU

co prawda mam starszy procesor amd i tylko 2 rdzeniowy, ale na boxowym chłodzeniu, czyli radiator mniejszy niż 2 paczki papierosów, w spoczynku wentylator się nie kręci. Wnoszę z tego ze zużycie jest duuuuużo niższe niż 50W. Częstotliwość procesora zwalnia do 800Mhz
tak więc musiałbyć miec badania praktyczne, a nie tabelki producenta

ToMasz