Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Migotanie ekranu w laptopie Sony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Migotanie ekranu w laptopie Sony
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Feb 2014 18:44:30 +0100
Dnia Tue, 11 Feb 2014 07:46:42 +0100, Marek napisał(a):

>   Cześć,
>   Zakupiłem ostatnio laptopa Sony model SVE1713Y1EB (procek i7, ekran Full
> HD),
> system zaktualizowany z preinstalowanego Windows 8 do Windows 8.1.
>   Zauważyłem, że z odświeżaniem ekranu jest coś nie tak, tzn. wygląda na to,
> że
> jest zbyt mała częstotliwość odświeżania, bo widzę, jak obraz mruga.
> Najlepiej to widać,
> gdy na ekranie jest wyświetlana jednolita powierzchnia. Niby w ustawieniach
> jest 60Hz,
> [...]

Tak się tylko zastanawiam, czy owo migotanie to nie skutek zastosowania
matrycy 6-bitowej + układu FRC. Jak się monitor zachowuje przy obrazach do
testu na obecność takiego rozwiązania ze strony
http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=6?

http://monitory.mastiff.pl/images/mva/frc1.gif
http://monitory.mastiff.pl/images/mva/frc2.gif

Wyświetlać je należy przy skalowaniu 1:1. Jeżeli obraz będzie migotać - to
tego na swojej matrycy już nie przeskoczysz.

[ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and    ]
[ suffe... ring.                                        (demotywatory.com) ]