Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sata i AHCI w HP Compaq.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sata i AHCI w HP Compaq.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Mon, 3 Feb 2014 13:07:59 +0100
90% ściąganych obrazów ma jakieś wirusy ;-)

Poza tym - przynajmniej teoretycznie - oryginalna instalka OEM powinna utworzyć dodatkową partycję recovery (inna sprawa, że mi ostatnio nie utworzyła, ale być może dlatego, że dysk 750 gb podzieliłem na partycje i formatowałem pod innym komputerem, zapuszczając jeszcze dodatkowo przed instalacją wd align, co jak teraz myslę było niepotrzebne, a wyniknęło z walki z ustawieniami "SATA Native Mode" w biosie, żeby instalka w ogóle twardziela zobaczyła).

-----
A nie prosciej sciagnac obraz windows xp ze zintegrowanymi sterownikami SATA?