Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komputer nie startuje po wyjęciu dodatkowego dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komputer nie startuje po wyjęciu dodatkowego dysku
From: kazio101 <kazio101@onet.eu>
Date: Fri, 28 Feb 2014 22:40:08 +0000
Kiedyś był jeden dysk, tradycyjny, z talerzami. Dołożyłem SSD i na nim od nowa zainstalowałem Windows 7 (taki system był na pierwszym dysku). Dzisiaj wyjąłem stary dysk (bez systemu - partycja startowa 120GB jest niewidoczna dla systemu). Nie używam jej, ale chciałem na niej zainstalować system w innym kompie. Widoczne są dwie pozostałe partycje na tym starym dysku i używam ich do zapisu plików. Po wyjęciu tego dysku, bez systemu Windows nie startuje. Zachowuje się jakby nie miał skąd ładować systemu (komunikat - naciśnij klawisz). W Biosie wszystko w porządku, ustawione bootowanie z dysku SSD który ma system. Computer Management pokazuje tą starą partycją startową na pierwszym dysku: Healhy (System, Active, Primary Partition). Partycja z Windows 7 na SSD: Healhy (Boot, Page File, Crash Dump, Primary Partition). Nie pamiętam co robiłem z partycją startową na starym dysku po zainstalowaniu systemu na SSD, może coś kombinowałem w Computer Management. Co się dzieje i jak to naprawić aby system startował z SSD bez tego starego dysku?

  • [PECET] Komputer nie startuje po wyjÄ™ciu dodatkowego dysku, kazio101 <=