Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 21:00:38 +0100
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ledjjq$p98$1@dont-email.me...
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:530a4a34$0$2139$65785112@news.neostrada.pl...
Dobrze 偶e s膮 jeszcze tacy jak Wy to si臋 biznes kr臋ci Intelowi...
Ja stukam w domu na kompie z 2007 roku za 220 dolar贸w :-)
(cena bez monitora) Procek Core 2 Duo radzi sobie ca艂kiem nie藕le.
Karta graficzna wbudowana w p艂yt臋 g艂贸wn膮... :-))

 W艂膮cz kilka (3-5) maszyn virtualnych i pochwal si臋 jak dzia艂a :)

Domy艣lam si臋, 偶e mo偶e by膰 kiepsko... ale nie jest mi to potrzebne.
Jak s膮dz臋 ma艂o komu jest.

Pewnie tak - ale mnie jest potrzebne i tylko dlatego podarowa艂em bratu Q6600 na p艂ycie kt贸ra mog艂a korzysta膰 tylko z 8GiB RAM - jemu wystarcza z duuu偶ym nadmiarem :)

--
marfi.

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>