Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS - Netgear ReadyNAS 102

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS - Netgear ReadyNAS 102
From: "For@ll" <wytnij_to_no_SPAM_forall@stalowka.info>
Date: Wed, 19 Feb 2014 20:24:16 +0100
W dniu 2014-02-19 20:08, Poldek pisze:
Poldek wrote:

czasem pewnie będzie się to zmieniać. Jeżeli chodzi o backupy, to
ReadyNASy posiadają sporo różnych możliwości i ustawień. Można robić
backupy do/z urządzeń w sieci lokalnej na/z ReadyNASa, do/z ReadyNASa na
urządzenia w sieci zdalnej, z jednego urządzenia na drugie przez
ReadyNASa. Można stosować różne protokoły SMB, FTP, iSCSI i inne.
Obsługuje protokoły Applowskie m.in. Time Machine. Zaawansowany system
zarządzania prawami do zasobów.

Oczywiście backupy można automatyzować na rozmaite sposoby poprzez
ustawienie kalendarza backupów i typu backupu - pełny, przyrostowy.
Można zarządzać prawami do plików backupu, możliwe są powiadomienia
przez e-mail o nieudanym/udanym backupie. Wcześniej nie napisałem
jeszcze o Rsync oraz o fukcji okresowego backupu ze stron WWW.

Dzięki wielkie za info.. no jak tam jest debian to byłoby ekstra, bo wcześniej myślałem o zrobieniu sam takiego nasa ale znalazłem tego Netgera.. Hm to tam jest debian 6 czy 7 bo wheezy to 7.0 :-) a squeeze to 6.0 :-) i tutaj nie ma problemu bo akurat z obiema wersjami pracuję. No widzę, że ma tych apps trochę :-). W tym nowym też da się w razię W dołożyć ram samodzielnie jak to było w starszych wersjach?

@Poldek korzystasz może z tego ReadyCloud i OwnCloud jako apps?

No to chyba juz wiem co zakupic.. tylko pytanie czy potrzeba mi na 4 dyski czy na 2 stykna....