Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Gniazdo s-Video w notebookach HP Compaq.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Gniazdo s-Video w notebookach HP Compaq.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Tue, 18 Feb 2014 15:14:23 +0100
Czy 7-stykowe (!) gniazdo sVideo w biurowych notebookach HP Compaq (serie sprzed paru lat) przenosi jeszcze inne dane poza analogowymi sygnałami luminancji i chrominancji?
A jeśli tak, to czy te "inne" sygnały ma na wejściu, czy na wyjściu, czy w obie
strony?
Generalnie pytanie jest takie, czy i jak puszczać z takiego notebooka filmy (czyli ruchomy obraz + dźwięk) przy najmniejszej stracie jakości. Do dyspozycji jest także stacja dokująca, lecz mimo gniazda DVI w stacji dokującej, akurat konkretny model notebooka HP Compaq nie wychodzi sygnałem cyfrowym obrazu niestety :-(( Przelotek/przejściówek z wyjścia TTL (D-Sub) na sVideo/Scart nie chcę.