Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Migotanie ekranu w laptopie Sony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Migotanie ekranu w laptopie Sony
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 13 Feb 2014 11:34:34 +0100
Dnia Thu, 13 Feb 2014 10:39:26 +0100, Marek napisał(a):

> Czy "migotanie" może być interpretowane jako działanie FRC w każdym
> przypadku? Np. w przypadku obu tych bitmap mam widoczny efekt migotania
> na monitorach DELL U2410. Ta matryca nie pracuje na 6 bitach ... a
> jednak migocze.

W przypadku tego ostatniego obrazu, którego adres podawałem, wchodzi w grę
jeszcze szybkość sterowania matrycą. Monitor wyświetla siatkę 1×1 piksel z
naprzemiennie ułożonymi punktami czarnymi i białymi. To musi mignąć, AFAIR
tym mocniej, im szybciej przesuwa się okno.

[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje”      ]
[                         (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”) ]