Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dell latitude e5400 - sterownik LAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dell latitude e5400 - sterownik LAN
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 13 Feb 2014 01:04:32 +0100
Dnia Thu, 13 Feb 2014 00:50:07 +0100, delluser@z.pl napisał(a):

> Czesc,
>
> mam problem z karta LAN ww. notebooku.
>
> na stronie DELL'a po wpisaniu  service tagu pojawia sie mozliwosc
> uruchomienia programu do przeskanowania systemu. Instaluje sie jakis
> tester i mieli.........i w koncu, ze nie da rady przeskanowac.
>
> to jest moj service tag: 3T0xz3j (Dell Latitude E5400 Windows Vista
> Business SP1  x64bity
>
> Moglibyscie mi pomoc i powiedziec jaki tam jest chip LAN i jaki
> sterownik sciagnac i zainstalowac.
>
> Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam
> [...]

Wejdź w Menedżera urządzeń, prawy przycisk myszy na tym urządzeniu,
właściwości, zakładka Szczegóły, z listwy rozwijalnej wybierz Hardware Ids -
skopiuj wartość, wrzuć w Google - powinieneś znaleźć. :)

[ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy     ]
[ o kolejnej cyfrze…                                     (demotywatory.pl) ]