Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brak dźwięku po zmianie karty graficznej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brak dźwięku po zmianie karty graficznej
From: "Andrzej" <An@dy.pl>
Date: Tue, 11 Feb 2014 15:50:20 +0100
Musiałem zmienić zepsutą kartę graficzną
RADEON 9600 Pro Sapphire
na pożyczoną kartę ASUS AH 3450.
Od momentu tej zmiany mam nadal dźwięk
przy oglądaniu TV (mam kartę AverTV),
natomiast brak głosu przy oglądaniu Internetu
oraz przy odtwarzaniu plików dźwiękowych
przy pomocy np. VLC Media Player-a.

Chyba HD3450 miała już audio po HDMI/DVI. Pewnie ustawiła się jako domyślna
i trzeba przełączyć w ustawieniach audio.

A gdzi i jak to trzeba sprawdzić/przełączyć?
Właśnie sobie przypomniałem, że już po zmianie karty
używałem Skype'a, czyli dźwięk był.
Samo się przestawiło?

Pozdrawiam
Andrzej