Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura numeryczna - programowalna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura numeryczna - programowalna
From: Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
Date: Sun, 09 Feb 2014 22:11:56 +0100
Z tego co doczytałem, to makra klikają/piszą za nas na oślep.
Nie widzą co się dzieje na ekranie. Ja chciałem zapisywać autoamtycznie
plik.
Wszystko działa, ale jak plik istnieje to go nie nadpiszę. A jak zapiszę
tak makro, że ma nadpisywać, to w przypadku gdy plik jednak nie istnieje
to skrypt kliknie w miejscu gdzie powinno być okno z komunikatem o
zadpisaniu.

Jak głupio napiszesz makro, to będzie działać na oślep. Są tam instrukcje sprawdzające istnienie pliku (a nawet jego wszelakie parametry), okno, jakie akurat jest aktywne (nawet można takie okno przywołać / otworzyć / sprawdzić jego zawartość / wysłać coś do tego okna).

Operacje kopiowania plików możesz zrealizować poprzez instrukcje z AutoHotKeya i możesz dodać okna informujące cię o efekcie operacji.

--
Grzexs