Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy koniiecznie zmienić firmware ZTE MF 112 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy koniiecznie zmienić firmware ZTE MF 112 ?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Feb 2014 11:43:13 GMT
Witaj wozniak grzegorz, 05 lut 2014 w
news:lct3db$ipa$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Problem jest w tym że instalator tego softu ma najczęście zaszyty
> sterownik do modemu, nie ma oddzielnego instalatora sterownika czy
> katalogu ze sterownikiem.
> Siłą rzeczy musisz instalować te 100-200M niepotrzebnego
> oprogramowania żeby modem wogóle zaczął działać bez  szukania
> sterownika w internecie :( A żeby było śmieszniej soft ładnie po
> sobie czyści i jak go usuniesz poleci też sterownik.
> Tak więc ZU musi zawsze ogladać logo operatora, nie ma przeproś.

Nie ma żadnego problemu. Owszem soft razem ze sterami się instaluje,
ale nikt potem nie zmusza do używania tego softu - można go wyłączyć
oraz wyłączyć autostart z virtualnego cd prawdopodobnie pojawiającego
się wraz z modemem i nie będzie się autouruchamiał ten soft. Poza tym,
czy oglądanie loga innego operatora jakoś boli? Używałem MP z logo Play
z wszystkimi pozostałymi opami i nie czułem się z tego powodu gorzej.
Zresztą w przypadku MP i Huawei po istalacji, w katalogu programu jest
folder ze sterami, więc jak ktoś b. chce, to kopiuje stery,
odinstalowuje soft(przy okazji z musu stery) i może znowu włożyć modem,
anulować instalację i wskazać sysstemowi folder do sterowników modemu
wcześniej skopiowany. A stery osobno można ściągnąć - nie mówię, że do
każdego modemu - często nowsze niż te w modemie.