Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] LG Flatron m237wdp - Biały ekran i informacja...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] LG Flatron m237wdp - Biały ekran i informacja...
From: Akustyk <fiftyfive.pl@gmail.com>
Date: Thu, 30 Jan 2014 07:20:57 -0800 (PST)
Witam,

Od dnia wczorajszego mam niezwykle irytujący problem z moim monitorem. Jest to
monitor m237wdp. Wczoraj idąc spać wyłączyłem go za pomocą przycisku
znajdującego się po prawej stronie obudowy - jak czynię każdego dnia, od ponad
2 lat.

Po włączeniu monitora i komputera, zamiast ekranu logowania ukazał się biały
ekran i latająca chmurka z wersją oprogramowania:

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/f1e7df7689c011e3887b12988cb1b71a_7.jpg

Nie mam już siły i pomysłów... Przeczesałem cały internet i jedyne co udało mi
się znaleźć - to informacja, aby skorzystać z pilota... którego niestety nie
posiadam. Kupiłem więc dzisiaj pilot uniwersalny - dość porządny. Zero
rezultatu - kody nie działają, ręczne wyszukiwanie kodów także.

Monitor nie reaguje na nic, na przyciski (nawet na POWER OFF), na podłączenie
nowych źródeł obrazu... Jedynie wsadzenie pendrive do portu USB powoduje
pojawienie się menu wyboru plików do wyświetlania - szkoda tylko, że tutaj też
nie można się poruszać, ponieważ monitor nie reaguje na przyciski.

Całkowity brak reakcji, a oryginalnego pilota nie posiadam.

Czy bez wizyty w serwisie się nie obejdzie? Sytuacja jest tragiczna i
jednocześnie komiczna... Nie pomaga nawet odłączenie źródła zasilania na wiele
godzin. Nic...

Proszę o pomoc,

Pozdrawiam
Mariusz