Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 27 Jan 2014 15:12:18 +0100
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:00:30 +0100, animka napisał(a):

> Tu link do gniazdek w telewizorze. Podświetlałam latarką, żeby zdjęcie
> wyszło, bo robiłam telefonem.
> http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02c97e/view
>
> Skoro gniazdka audio są to chyba dodatkowe głośniki będą działały?
Owszem, ale muszą mieć wbudowany wzmacniacz, ponieważ sygnał w tych
gniazdkach jest zbyt słaby dla jakichkolwiek głośników bez wzmacniacza.

> W opcjach telewizora jest do wyboru: głośniki telewizora, głośniki
> zewnętrzne.
Owszem, ale patrz wyżej. Poczytaj o tym swoją instrukcję obsługi. Tam
będzie napisane jakie głośniki można podłączyć do tych gniazdek.

> W Telewizorze głośniki mają 20 WAT.
Mogą mieć bo telewizor ma w środku wzmacniacz mocy dla swoich głośników.

--
Jacek