Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 27 Jan 2014 08:52:09 +0100
Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:18:09 +0100, animka napisał(a):

> Zapomniałeś pewnie, że głośniki od wieży mają inne kable. Nie mają kabli
> z końcówkami jack.
Animko, głośniki od wieży wtyka się do wieży (czyli do wzmacniacza). A
wieżę podłącza się do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

> Sama szukam głośników (minimum 25 WAT) z kablami -końcówki jack do
> nowego telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa głośniki wbudowane, ale
> z tyłu telewizora! Czyli od d* strony.
Współczuję. Ale od 20 lat nie słyszałem o telewizorze który by miał wyjście
wprost na głośniki, zwłaszcza typu jack. Zapewne twój OTV ma wyjście audio
lecz małej mocy. Zatem musiałabyś kupić sobie i głośniki i wzmacniacz.

--
Jacek