Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 27 Jan 2014 02:44:42 +0100
W dniu 2014-01-26 23:28, Marek pisze:
W dniu 2014-01-26 22:31, animka pisze:

Może te, tylko nie wiem jakie mają kable wejściowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html

Co Ty z tymi kablami wejściowymi w kółko? W innym wątku chciałaś
końcówki jack do głośników podłączanych do wzmacniacza choć nie wiadomo
potem w co wetknąć taką wtyczkę.

Coś ci się chyba pomerdało. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoją szosą.
Posałam o głośnikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
Polecany zestaw jest do komputera więc
zapewne ma właściwe złącza.

Ale nie napisali jakie to złącze: czy same druty czy mini jack.

A tego zestawu, to uśmiałem się po pachy. Nie sugeruję, że to zły wybór
do komputera lecz informacje zawarte w opisie pisane są przez
marketingowca nie mającego bladego pojęcia co sprzedaje. Widać, że
wybrał chybił trafił górnolotnie brzmiące hasła wyczytane w zbyt mądrych
dla niego pismach.

- Obudowa wykonana z materiału MDF wysokiej jakości

Mnie takie odpowiada :-) Chyba, że pomyliłam z czym innym. Chyba z tego mam nowe, białe szafki w łazience.

MDF to materiał o kiepskiej jakości używany w tanich kolumnach. Używany
jest głównie przez fabryki mebli, które wstawiają w niektóre swoje meble
głośniki twierdząc, że robią w ten sposób kolumny wysokiej jakości :-D

- Głośniki z ekranowaniem magnetycznym eliminują zakłócenia wytwarzane
przez inne urządzenia elektryczne.

Głośniki ekranuje się magnetycznie po to aby to aby ich pole magnetyczne
nie uszkodziło urządzeń znajdujących się w pobliżu a nie odwrotnie.

- Antywibracyjne podkładki zapobiegające przemieszczaniu się

Podkładki są antypoślizgowe.

- Pasmo przenoszenia: 20 - 20 000 Hz

Kurde, to wszystkie Hi-Endowe głośniki wymiękają przy tych. Chyba, że
mieli na myśli spadek charakterystyki przy 20Hz rzędu 100dB :-D

- Impedancja: 4 Ohm

To są kolumny aktywne a nie pasywne. Kable wychodzące z zestawu są
podłączone do wzmacniacza w tych kolumnach a nie do cewek głośników.
Impedancja wejściowa wzmacniacza jest nieistotna i sięga przynajmniej
kiloomów a nie kilku omów.

TY, ale to przecież trzeba podlączyć do kompytera czy telewizora, no nie?

- Kompatybilność: Windows 7/Vista/2000/Xp

Rozumiem, że trzeba zaczekać na drivery pod Windows 8 aby dźwięk
usłyszeć? :-D

Jeśli dziala pod Win7 to będzie działało i w Win8.
Zresztą swoje głośniki do komputera kupowalam jak było Windows 95 i chyba to nie ma znaczenia, bo działają do dziś.

Brakuje informacji, że kolumny głośnikowe nie zawierają żadnych
konserwantów :-D :-D

Czego kłamiesz kłamczuchu, gdzie to wyczytałeś? Może z żarciem Ci się coś pomyliło.

--
animka