Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 26 Jan 2014 21:25:26 +0100
W dniu 2014-01-25 15:32, Jeffrey pisze:
TM wrote:
Jakie możecie polecić głośniki do komputera w cenie ok. 150 zł. Nie
jestem melomanem, nie analizuję utworów pod względem jakości.Ot,
taki
przeciętny słuchacz.
Pozdrawiam

zestaw 2.0 jaki by nie był będzie cienki, kupuj 2.1

Przy komputerze mam głośniki Trust starej daty 2.0. 25 WAT. Małe, ale ciężkie jak ciort (z jakiegoś metalu). Efekty dźwiękowe ustawia się w Windows Media Player i odbiór jest bardzo dobry.
Szukam podobnych do telewizowa, ale już nigdzie takich nie dostanę.
Kiedyś kupiłam (bo zachcialo mi się nowych) głosniki Creative, ale szybko je zwróciłam do sklepu.

--
animka