Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 25 Jan 2014 11:42:16 +0100
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:37:02 +0100, TM napisał(a):

> Jakie możecie polecić głośniki do komputera w cenie ok. 150 zł. Nie jestem
> melomanem, nie analizuję utworów pod względem jakości.Ot, taki przeciętny
> słuchacz.

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) starą wieżę z uszkodzonymi napędami. Da
się w granicach 50 zł. Wzmacniacz i głośniki będą dobre i o klasę lepsze
niż najlepsze szczekaczki "komputerowe". A jak jeszcze kupisz coś z
dwudrożnymi głośnikami to już będzie całkiem dobrze i 2 klasy lepiej, choć
jeszcze nie super :)
--
Jacek