Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukuję czegoś w stylu Nero ImageDrive dla dysków twardych

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukuję czegoś w stylu Nero ImageDrive dla dysków twardych
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Thu, 23 Jan 2014 05:54:15 +0100
Jeżeli to są tylko - jak piszesz - dane, to nie prościej założyć dla nich np. osobny katalog i przekopiować, ewentualnie założyć osobną partycję?
Po co obraz?
I jaka jest kablologia przy zewnętrznej obudowie 2,5'' USB (za kilkanaście
złotych, dysk już przecież jest)?

-----
Chodzi o to, aby zrobić backup istniejącego już dysku wyciągniętego z
padniętego laptoka.
Zgrałem już siostrze dane z tego dysku, ale na wszelki wypadek chce ona mieć
jeszcze do niego dostęp.
Pomyślałem więc o stworzeniu a następnie montowaniu obrazu dysku tak aby nie musiała studiować kablologii.