Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz bezprzewodowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz bezprzewodowa
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 22 Jan 2014 13:44:17 +0100
Dominik & Co nabazgrał(a):

Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mouse-1000
Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA).
Kupiłem w promocji za 37 zł w Carrefour.
Używam i jestem zadowolony.
Fajna i tania (25 zł nowa) myszka jest też obecnie
w Leclercu (Vakoss), ale nie spełnia warunku (2).
Jest na 2xAAA, które starczają też na dość długo (ca 2 mies).

Fajne myszki od modelu 1000 do chyba 5000 , miałem i polecam.
Z wad w/w serii to palące się od tak sobie odbiorniki i uszkodzenia rolki poza tym bardzo fajnie się na niej pracuje a bateria faktycznie na parę miesięcy.