Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz bezprzewodowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz bezprzewodowa
From: "Waldek" <jakis@tam.mam>
Date: Tue, 21 Jan 2014 15:07:05 +0100

Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w wiadomości news:lbltkh$cco$1@news.task.gda.pl...

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:lbljvt$ahm$1@node1.news.atman.pl...
Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek
- łape mam jak wiekszość normalnych facetów
a.. nie jestem maniakiem gier, ale zdarza się raz na czas ;)

W takim razie polecam Logitecha M705, rozmiarem zbliżona do większych myszy przewodowych, ponoć długo trzyma baterię, fajnie leży w dłoni, cicho klika, kupiłem ją za około 140 zł. Tu masz jej opis:
http://www.logitech.com/pl-pl/product/7108

Sporo użytkowników narzeka na rolkę w tej myszy (która ma dwa tryby pracy: skokowy i płynny, co sobie chwalę),
że niby źle się ją obsługuje, że chrobocze przy przewijaniu.

Zastanawialem się na tym modelem,
ale wlasnie ciut zniechęciły mnie te narzekania na rolke
Jest jeszcze z tej stajni G700 i G602 - ale cena juz w okolicy 300

A może jakies sensowne typy bezprzewodowe od innego producenta ?