Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 19 Jan 2014 22:19:27 -0000
"(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> wrote in message news:52dc2688$0$2222$65785112@news.neostrada.pl...
Pacta sunt servanda - jeśli podpisałeś zobowiązanie (licencję), to nie
udawaj, że to tylko pic, bo niby producent jest - bo ja wiem? - bezczelny?

licencje sa pelne klauzul niedozwolonych, zaden producent softu nie
bierze odpowiedzialnosci za jego dzialanie, za jego wspolprace z
systemem, za to co moze sie stac z twoimi danymi na tym samym
komputerze, i za nic innego (chyba ze akurat maja dobry dzien,
wzglednie kupujesz jakies olbrzymie rozwiazanie) wiec wymaganie
na userze zeby w imie bog wie czego uzywal zabytkowego sprzetu
ktory dawno temu mial zabezpieczac przed skopiowaniem tego softu
i nie zdal egzaminu to troche bezczelnosc z ich strony

w niemczech microsoft juz sie na swoich zapisach licencyjnych dla
oem przejechal, ale jezeli soft jest niszowy to nikt nawet tej
licencji nie czyta

(i moim zdaniem do tego powinnismy dazyc - jezeli producent sprzedaje
kawal kodu bez gwarancji to nie powinien moc obwarowywac tego
dodatkowymi widzimisie innymi niz zakaz dalszego rozpowszechniania
osobom trzecim)

Jeśli nie będzie się przestrzegać umów (bo tak Ci jest w tej chwili
wygodnie), to cały dorobek cywilizacji idzie na śmietnik!

bez przesady, jezeli jakas banda w ciemnej uliczce zaproponuje ci
ze za  piataka da ci przejsc bez wpierdolu to dajac mu piatke
zawierasz z nimi umowe?

--
http://db.org.pl/